Man lär sig aldrig

Hade en mycket trevlig kväll igår. Jag ägde på Sinstar ;) men vi kan sammanfatta kvällen med att jag börjar bli för gammal för sånt här. Det vi gjorde sista timmen innan vi gick hem från krogen var att klaga på hur ont vi hade i fötterna!! Haha! Med andra ord tror jag det får bli platta skor eller skor med låg klack nästa gång. Men så lär det ju inte bli... man lär sig aldrig.

Det värsta med kvällen var att stå i kön in till Harrys. Har nog aldirg varit så kissnödig förut :P

Avslutar med lite bilder: (kameran låg tyvärr mest i väskan men ett par stycken knäpptes iaf)


1. Piffat o klar - blev riktigt nöjd med håret faktiskt =)
2. Vinnarpose
3. Bästa Gabbi+Anna bild =)
4. Ett försök till att fånga mitt headbangande på bild :P

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh det var en kulig kväll fast vi är "too old for this shit!!"

Men herrejösses så jag ser ut :-D

Men du är vacker som få as usual!

2011-06-20 | 18:50:27
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback