Husdrömmar

Ibland kommer dagar då man tänker på framtiden. Vad vill jag göra, vad är det jag egentligen vill? Vad jag vill ha är väl egentligen ett riktigt svenssonliv. Om vi skippar det där med hund o volvo o kör på katter o saab :P haha! Tittade lite på hus när vi var hos mamma o pappa i söndags. O det är väl kanske inte så långt bort i framtiden ändå. Kändes som om det var helt kört när man behöver ha 15% själv men det kan nog lösa sig. Man får leta sig lite utåt bara. Så nu ska här sparas =) Ska försöka lägga undan lite varje månad så når vi snart vårt mål, o på 1-2år kan man spara en hel del pengar om man bara vill!


Kommentarer
M E R E I säger:

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 | 15:39:15
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/
FlizanLizan säger:

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-02 | 18:20:12
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback