Brännan

Jag tyckte att det var en bra idé att lägga mig i solen idag då det var så fint väder... Tyvärr låg jag väl lite för länge... Har jättefint märke efter bikiniknytningen i ryggen o nu såhär ett par timmar senare är hela min baksida alldeles rödbränd... Är väl en kombo av att ha bränt mig o soleksem misstänker jag eftersom det tog sån tid innan det kom... Skaver lite på låren men annars är det lugnt. Hade ju solskydd i ansiktet iaf o framsidan är inte röd alls så nåt bra gjorde jag ju.


D kallar mig "ett rött paket med vita snören"


Har varit iväg o firat Ds mormor som fyllde år idag. Blev fika o tårta. Innan var vi o köpte kattsand o en vattenfontän. Katterna var väldigt nyfikna. Tuva var framme direkt o Våfflan kom strax efter. Tessi håller sig fortfarande på avstånd men vi får väl hoppas att den går hem. Ska hålla vattnet fräsht längre.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback