Ny frisyr

Jag vågade! Har länge haft tanken på att klippa av mig håret o nu blev det så. Jenny kände att det kunde bli bra o då körde vi på det. Är verkligen helnöjd! Precis som jag ville ha det o jag passar i det, tycker jag iaf =) D är väl inte lika nöjd eftersom han tycker om mig i långt hår men men... hur skönt som helst nu när det är varmt iaf. Här kommer lite bilder. Håret är inte så stylat här men ni får iaf en bild av hur det ser ut =)


Nya frisyren, ser likadan ut från båda håll =)

Testade lite olika frisyrer också. Kan gör en del varianter:


Lär väl köra med den sista mest. Lite mer Rock 'n' roll :P

Kommentarer
Alexandra säger:

Skit snyggt :D du passade i det jätte bra :D! power till dig som vågade klippa av allt!

2011-07-18 | 09:57:41
Bloggadress: http://aleekz.blogg.se/
Tha Redhead säger:

SKITSNYGGT!!!! Modiga människa:-P

2011-07-18 | 11:00:11
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Agnetha säger:

Snyggt det blev, riktigt tufft med kortare på ena sidan : ) Kul att du vågade!!

Det är riktigt skönt med kort hår och speciellt nu på sommaren.

2011-07-18 | 14:02:01
Sofie säger:

men tjena läckerbiten, blev ju hur snyggt som helst! :D

2011-07-18 | 17:47:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback