Renshumör

Duktiga jag har rensat i badrumsskåpet. Blev en påse med saker jag inte använt sen jag rensa sist. Så jag kommer ju inte sakna det direkt. Känner att jag har på tok för mycket småsaker. Måste göra mig av med mer. Tror det är dags för klädrensning snart igen. Eller iaf organisera. O rensa alla skåp i sovrum o arbetsrum... projekt... Men just nu känner jag att jag behöver ha detta att pilla med så då är det bara kul! Skönt att få det gjort. Men inte mer idag inte. Får bli nästa vecka tror jag... Nu blir det lite CSI innan sängen kallar.

Kommentarer
Daniel säger:

Duktigt! Borde oxå ta itu med badrummet... kläskåpen.. ja allt. Men orka...

2011-01-04 | 00:49:18
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Linda säger:

Ja det känns så Bagge är ju för jäkla rolig, skall bli kul o se han dansa;)Ah vad roligt grattis i förskott då vännen!!

2011-01-05 | 17:25:28
Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback