mardrömmar

Ha drömt så mycket konstigt på senaste tiden... vaknar upp rädd, orolig, ledsen för att jag drömt något visst. Tycker inte om mardrömmar. men det är oftast de drömmar jag kommer ihåg. Det sägs ju att man drömmer varje natt men man kommer ju inte ihåg alla, har hört nångång att man bara kommer ihåg de drömmar man har när man sover dåligt... då har jag väl sovit dåligt ett tag nu för jag har minnen från många drömmar den senaste månaden... bara inatt dröme jag iaf två olika... usch... huvudvärken sitter i sen igår så jag känner mig verkligen inte på topp... känner mig extremt trött trots att jag sovit 8 timmar. Stress? Oro? ja, vem vet. Jag vet iaf att jag måste rycka upp mig lite för snart är det dags för jobb. Hoppas på ett piggare jag imorgon.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback