Löning då!

Huvudvärken släppte faktiskt, eller ja den kom tillbaka lite smått men jag överlevde kvällen. Gick väldigt bra tycker jag. Carro körde sitt första skift =) kul att vara lite coach idag faktiskt, vara bredvid o iakta o gå igenom resultaten... Kul att se någon utvecklas. Skulle gärna vilja ha en liten lärling på mitt skift också =)

imorrn får jag en efterlängtad ledig dag! Det räcker faktiskt med jobb 6 dar i rad. Stackars Danne som måste jobba 9, jag är visst ingen riktigt team elitare. Får bättra mig faktiskt!! =)

Imorrn är shcmeat fullspäckat. Ska försöka ta mig till gymet för lite träning, tänkte färga håret, måste in till stan o handla present till Anna, handla lite mat... o där emellan ska jag väl laga mat o äta också... får se om jag hinner med allt imorrn eller om det blir nåt av det hela på torsdag kväll efter jobbet... kanske sparar färgningen till dess? vi får se hur dags jag vaknar. Sover ju som en gris nuförtiden. Alldeles för länge ;)

Kommentarer
mikiz säger:

du kan få ta mig som lärling;)

2011-01-27 | 09:56:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback