Haft en underbar dag

Efter allt tvättande blev det bara bättre ;) Efter en dusch o mat var jag som en ny människa ;) Vid 1830 kom mamma, pappa, Micke o Erika. Sen kom D's föräldrar o syster. Blev fika o bananpaj. Blev ingen tårta utan gjorde pajen istället. Tårta är inte riktigt min grej. Hur som helst blev den väldigt god om jag får säga det själv.

Av mamma o pappa fick jag en skål o presentkort på spabehandling! Hur underbart låter inte det? Fick en broshyr som jag ska kolla igenom o se vad som ska väljas ;) Av Ds föräldrar fick jag en skål och en ljushållare, av bror fick jag en ljusblå candyskål, av erika ett fint ljusfat hon dekorerat själv, av Ds syster fick jag en glittereyeliner o presentförpackning med tvål o lotion från Olive. Fick även ett presentkort på Cervera av min mosters familj som inte kunde komma. O pengar av farmor. Känner mig helt nöjd =) Ska koppla av en stund framför tvn innan jag ska sova. Imorrn är det jobb 6-15 som gäller. Kan va skönt o sova lite innan dess...



1. Det jag fick
2. den fina buketten mamma o pappa hade med sig
3. Erikas arrangemang, ljuset ändrar färg när man tänder det!
4. ljuslyktan

Kommentarer
Anders Jolle säger:

Ja då får man lov att gratulera då :)

2011-01-07 | 23:13:22
Bloggadress: http://andersfrihamn.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback