En bra start

haft en supertrevlig kväll med Anna, B o D såklart =) Blev lite handlande o städande först innan de kom men sen blev det middag o en massa spelande. Testade våra nya spel "lingon, lådvin och långkalsonger" "Absolut överens" och "helt hysteriskt". Anna o B hade med sig ett spel också "Vem svarar först" Sen blev det lite Mario med alla fyra. blev väldigt hysteriskt då både B o D var på krigsstigen o ville döda oss andra... inte riktigt grejen kanske... men men... Sjukt kul kväll iaf! De traskade hemåt för en knapp timme sedan. Har nu plcokat undan så jag slipper göra de imorrn ;) Hade lite energi över så att säga. Nu blir det sängen innan jag ska upp tillt vättstugan vid 10. Sen har jag lite att fixa innan gästerna kommer imorrn. Då får jag öppna paket ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback