Dag 1 av 9 avklarade

Idag fyllde älsklingen år! Han verkade nöjd med sina paket, en whiskey, två whiskeyglas och en rubikskub med 5x5rutor. Han satt o smutta på whiskeyn nu när jag kom hem fårn jobbet. Smakade tydligen cola... vad vet jag.



Bild på mig o älsklingen från Anna o Bs bröllop 8/8 2009

Har iaf jobbat 14-00 idag. Var helkonstig dag. Var ju handboll Norge - Island i Cloetta Center o sen var det Sverige - något land på tv o kravall. så det rullade hela kvällen. Det som är bra med såna dagar är att tiden går så fruktansvärt fort! Inte kul när det är stendött o tiden går jättelångsamt men är det hela tiden något att göra så går det mycket fortare, är ju lite roligare då också. Nu är det tre dagar kvar med 14-00 jobb o sen assmöte på måndag. Sen lite blandat tis-fre. Så nästa gång jag är ledig är lördag... o då är det fest ;)


Kommentarer
Sofie säger:

Vad fina ni är! :)

2011-01-22 | 00:22:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback