2 januari

Idag har jag fixat lite här hemma. Först blev det bakning. Skulle göra mockarutor (snoddas, kärleksmums kalla det vad ni vill) för första gången. Gick väl bra förutom att plåten var lite böjd så smeten låg inte riktigt slätt i pannan vilket ledde till att en bit brändes. Men det som inte var bränt blev bra :P  Sen blev det en tur till IKEA. skulle köpa krokar till hallen. Ville hänga upp min korg som stått på en pidestal i en evighet. Så nu är det gjort! O som alltid hittar jag massa annat trevligt på IKEA. Några pennhållare jag ska ha till mitt smink, ett dörrstopp o en ask i tre delar att ha mina smycken i. Har även varit duktig o satt upp väggordet jag köpte på Skänningemarken i somras... hehe... lat?


Kommentarer
Sara säger:

Är det dina katter på bilden i headern`? :)

2011-01-03 | 00:05:22
Bloggadress: http://februaritjej.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback