What's my problem?

Har varit lite av en zombie på jobbet idag. Förstår inte varför då jag sovit ordentligt. Allmänt seg bara... håller väl på att bli sjuk eller nåt... Efter jobbet åkte jag o handla lite. Känns som om handlar jämt men men... man behöver ju mat. Tog svängen förbi jysk med eftersom jag såg i reklambladet att de hade bra priser på kuddfodral. Blev två nya istället för två andra jag hade hemma. En riktigt mörklila/vinröd o en lite mer åt lavendel hållet. Lite silktouch på dessa. Superfint blev det i soffan! sen lyxa jag till det med hemmagjorda hamburgare med butiksbakat bröd o pommes.

det där med städningen verkar inte göras idag heller... latmask som jag är. kanske imorgon eller så får vi leva som damråttor resten av livet...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback