Tisdag 22 februari

Tanken var ju att jag skulle gå upp tidigt för att åka iväg o handla o sen hem o baka o laga mat. vaknade ju runt halv nio men kände att jag kunde ligga ett tag till. o vad gör jag då? Somnar om o helt plötdligt är klockan över 10! Men men... inget att göra åt det. Kom iväg innan 12 iaf o skönt var väl det! Trodde det skulle vara massa folk på ikano. Är ju trots allt sportlov. Men jag kom nog innan den stora rushen. Blev lite muffinsformar o en kjol på Åhlens. Sen en massa fint från IKEA. En snurrbricka, lite formar, två fat, en vitlökspress, en glasburk, en bakbricka.. tror det var allt. Sen blev det sotrhandling på Maxi. Är nog där alltför ofta, men mat behöver man ju! Köpte även en muffinsplåt o ny hårfärg. sen hem o plocka upp, laga mat (Kalops blev det idag) o nu sitter jag o tittar på mitt nya favorit program. Sofias Änglar. Har ju alltid tyckt om Johnny o Mattias o jag gillar att de hjälper personer som verkligen behöver hjälp! Personer som varit med om svårigheter o behöver en liten skjuts i rätt riktning! Man kan jn inte titta på det utan att fälla en liten tår.

Får se om jag orkar med att baka sen. Har gjort lite dekoreringsmassa som jag tänkte dekorera mina cupcakes med =) Hinner jag inte idag får det bli imorrn helt enkelt. Ska avnjuta en semla ikväll iaf. Brukar aldrig äta semlor men såg att de hade vaniljsemlor så jag slog till :P


När alla andra färgar håret ljusare till våren vill jag bli svarthårig igen...
ska testa Syoss denna gång!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback