Mys o melodifestival

Haft en riktig mysmorgon. Tuva har legat vid min sida i sängen o myst hela morgonen. Även sen när jag gick upp för att se mello reprisen följde hon med o la sig i min famn. Mysigt =) Visste ju redan innan jag titta vilka som gick vidare men det var ju kul att höra låtarna. Visst är Saade en bra showartist o låten var väl klatischig men hallå? "I will be popular"? hur ego får man bli? Nae, minus poäng för den dåliga texten! Ingen höjdare faktiskt. Däremot tyckte jag The Playtones låt var riktigt svängig. Även Shirleys änglar gjorde det bra. Trots att jag kände tat dansen var lite väl mycket. Jga tycker nog att festivalens nivå sjunker för varje år. Bidragen blir bara sämre o sämre... eller är det kanske så att låtskrivarna bara har brist på idéer o kan inte komma på bättre texter? Får väl se hur sista deltävlingen i Malmö blir för än har jag ingen favorit iaf.


mammas lilla bäbis

Måste beklaga mig lite på mitt halsont också. Vaknade imorse med ont i halsen... inte bra att gå ut i kortärmat i 15 minusgrader när man har förkylda medarbetare på jobbet... hmm... dumt gjort. Men men... får väl hoppas att det inte blir värre. Ge mig vår så är jag nöjd!

Kommentarer
Sofie säger:

du, jag vet hur det känns... hoppas jag inte smittar dig till något värre! :S

2011-02-20 | 21:20:18
wictoria säger:

Hej!

Jag har frågestund i min blogg, och det skulle vara superkul om du hade lust eller vill ställa en eller ett par frågor till mig :)

- Och om du väljer att ställa en fråga, kolla igenom kategorin "svaren" så att du inte ställer en fråga som redan finns svar på :)

2011-02-22 | 18:58:54
Bloggadress: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback