Farligt med snö efter tö...

Påväg ner till bilen då jag skulle till jobbet hör jag någon gråta. En tjej har ramlat vid sin bil o gjort sig illa i armbåg o höft pga att hon halkat. Då jag ska hjälpa henne halkar jag själv... bra?? Nej... hennes pojkvän kommer strax därefter o de åker iväg till sjukhuset. Stackare! Själv går jag till min bil o ska sopa av snön, o vad gör jag? Jo jag halkar igen o slår i benet o armen. Har haft ont hela kvällen o fått en öm svullnad på benet. Ajaj :( tycker synd om mig själv o om de som fått stå ut med mitt klagande under kvällen (sorry!) hoppas på bättring till morgondagen men vi får väl se... tur att man inte får blåmärken så lätt iaf. Skulle väl vara blå överallt annars :P

Nä nu ska jag krypa upp i soffan o tycka synd om mig själv! Imorrn mera jobb 14-00. ( o just det, idag har vi faktiskt städat här hemma. Fint är det)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback