Hårfager

Då ser håret äntligen lite bättre ut. Körde en till avfärgning idag efter jobbet. Blev väldigt oranget som bilderna nedan visar.



Körde sen i nya färgen o det blev riktigt bra. Är något mörkare fram, mitt på huvet men det är inte mycket. Hoppas att det jämnar ut sig när jag färgar nästa gång (om ett par veckor) Känns iaf som jag kan leva med denna färg ett tag. Är något mörkare/rödare än min naturliga hårfärg men känns som den ändå stämmer in ganska bra... eller? Nu är det bara en klippning som behövs o sen är frisyren på topp!


Första bilden är med blixt o andra utan. Ljusare än svart iaf ;)

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Spännande...ser framemot och se dig live, svårt att bedöma bilderna, promenix i veckan?

2011-08-21 | 12:53:55
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Gaymasen säger:

Skönt med lite förändring. :D



Och ja. Rabarber i alla dess former är görgött. Mums! Sådant man riktigt kan längta efter :D

2011-08-21 | 20:06:26
Bloggadress: http://gaymasen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback