Tvättdag

Tvätten är i full gång. Har tvättstugan idag så nu ska allt bli tvättat =) Riktigt skönt att få allt torrt på en gång istället för att hänga det i v-rummet som jag måste göra när jag tvättar i vår tvättmaskin.

Händer väl inte mycket idag annars. Anna skulle höra av sig när hon slutat så ska vi väl hitta på nåt =) Blev ju inget i lördags så jag behöver min dos av Anna o Gabbi tid =)

Hade vädret varit soligt had ejag nog åkt o handlat lite vårblommor till balkongen men är inte lika kul att plantera när det är så grått o tråkigt. Får se om vädret är bättre imorrn innan jobbet eller så får det bli nån dag nästa vecka. Känns annars väldigt typsikt att bara för att man är ledig är det tråkigt väder... ha rju varit väldigt fint tidigare ju men nu när man har tid att fixa så vill man inte... jaja, ska väl ändå inte klaga. Våren är ju trots allt här =)


såhär såg det ut på balkongen förra året

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback