Lite ledigt

Åh så var det helg. Hur underbart är det inte? Känner mig inte på topp direkt, trots att lampan släcktes vid 21.30 igår. Denna förskylning alltså. Rethosta så det skriker om det. Pratade nyss i telefonen med mamma o nu hostar jag ännu mer. Ingen såndär jobbig djup hosta som tur är utan bara en sån där kittlande hosta. en sån som retas :P Imorrn ska jag ta sovmorgon iaf. kvällen blir lugn framför tvn. Hade gärna följt med Sofie på Ki-boxen men det känns dumt med tanke på förkylningen, vill ju inte bli värre igen.

Ska väl ta hand om disken nu tänkte jag så att jag kan laga lite mat sen. Tacos blir det precis som i rsten av Sveriges hushåll idag, eller iaf hemma hos päronen ;)

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Nu vilar fröken sig heeeeeela kvällen för imorn blir det Anna & Gabbikväll, har längtat hela veckan!

2011-04-08 | 17:31:56
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Hanna säger:

Och hemma hos syster...

2011-04-08 | 22:17:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback