Frysproblem.

inte bara frysen på jobbet som krånglar i värmen utan även här hemma har vi problem. Märkte i eftermiddags att brödet i frysen inte var riktigt fruset o trodde då jag glömt stänga den o tänkte inte mer på det (mer än att jag stängde den ordentligt förstås) men även nu är det samma sak o frosten har blivit is. Hmm... har ingen bruksanvisningen till den o det såtr inte klart o tydligt vilket håll man ska snurra ratten åt som ska bestämma temperaturen så jag snurra bara lite... sen upptäckte jag att de tvar en knapp som inte var intryckt... o att två lampor inte lyste. frågan är om det alltid varit så eller om vi råkat komma åt den där knappen? Hmm... nu är den iaf igångsatt så får vi se vad som händer. Kanske blir det kallt eller så har vi en massa mat som måste ätas upp imorgon. Spännande!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback