Finfint

Dagen flöt på bra idag med. Det jobbiga är bara att det blåser som bara den!! Nästan tur att jag tog lite för lång sovmorgon så jag var tuvngen att ta bilen. Annars hade jag nog blåst bort på vägen... Vet inte vad det är med mig men de senaste öppningarna har jag stängt av klockan i typ sömnen. Sen vaknar jag en kvart efter jag tänkt jag skulle gå upp o får stressa. Är det ett tecken på att man sover dåligt kanske...? Vaknar ju minst en gång av katterna varje natt o nu när jag är förkyld vaknar jag av att knappt kunna andas. Vem vet, ska bli skönt med ledig helg iaf så man får ordentlig sovmorgon. Min kropp behöver det, så man kan bli frisk nångång! Var på apoteket idag och införskaffade mig lite ny nässpray o hostmedicin. Var även o hämta ut våra biljetter o det blev en snabbis på Ikano, behövde ett nytt vitt baslinne o så blev jag tvungen att gå in på Gina Tricot. Så sjukt mycket fins vår o sommarkläder det finns nu! Massa vackra blommiga klänningar o sen hitta jag en Jumpsuit. Blev väldigt sugen på den. Är som en Onepiece typ. Kostar 499kr så jag är lite osäker. Behöver ju ingen egentligen men så sjukt mysigt ju! Får tänka på saken...


Rosa jumpsuit från Gina Tricot

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback