ordbajs

Är väldigt trött efter denna dag. Stannade kvar lite på jobbet så det blev ett härligt 14-0140 pass. Känns så taskigt att lämna dem när det är som det var idag. men tyvärr uppskattas det itne av alla men det vill jag inte prata om här. nono. borde istället ta o lägga mig nu. Är ju en dag imorgon med!! Är ju ledig torsdag, fredag (hade jag jobbat hade jag inte stannat kvar så länge som jag gjorde) o jag har en del ärenden att uträtta. blir nog en shoppingtur med Anna. Ska ringa henne när jag vaknat. behöver även handla. o D orkar inte göra det efter jobbet så jag får väl åka själv som vanligt... mycket roligare när man är två jue... blä!!! Nä, nu är jag för trött för det här. gonatt!!

Kommentarer
Millah säger:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-02 | 03:03:47
Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback