Nörden är i farten igen

Tydligen hade ett rör i avgassystemet gått av. var inget gummifäste som lossnat alltså. Så antagligen kommer en ljuddämpare kapas o så kommer det skarvas. För en ny kostar runt 2500 o är det värt det på en så gammal bil? Vi har iaf till den 18e på oss att bestämma oss för då ska Ds pappa hjälpa oss. inte kul alltså. Men antagligen var de tju inte guppets fel utan troligen hade det ju hänt ändå så småningom...

När jag kom hem från jobbet runt 00 satte jag mig vid datorn. o började kolla runt lite mer på Nintendo Wii. Det slutade med att jag beställde hem ett från CDON med lite tillbehör. hehe... billigt o bra. eller inte. men men, kul iaf =) får bli lite färre julklappar till D i jul bara :P

Står snart vid min tv


Kommentarer
Emma säger:

O vad kul, älskar det spelet. Kram

2010-09-28 | 16:26:27
Bloggadress: http://happymother.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback