Last shift with my homies

Sista skiftet idag med Sofie o Erik.  En spännande tid är förbi o en ny kommer till mig. Haha! Erik o jag har ju gått i skift från o till i säkert 2-3år. Så vi känner ju varandra innan o utan. Sofie är ju världens goaste så det ska bli trist att inte få jobba med dem på ett tag efter som jag kommer gå natt liksom. Nog om jobbet.

Tittar just nu på Idolreprisen. o min favorit går vidare =) Bara en kvar som inte sjungit så han är väl med imorrn. Håller tummarna för honom. Ska väl se det med förstås så får jag ringa o rösta ;)

Kommentarer
Daniel säger:

Alltid tråkigt att skiljas från fina jobbvänner men så e livet! kram

2010-09-30 | 10:56:39
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback