dagens shopping

Blev lite för lång sovmorgon idag... vaknade visst vid 1230. Men men en timme senare hämtade jag upp Anna o vi åkte ut till Ikano för en liten shoppingtur. Mer shopping för mig än henne ;) Blev en fika på IKEA med innan vi åkte hemåt. Jag åkte bara hem för att hämta inköpslistan så det blev storhandling på MAXI innan jag fick sätta mig ner o koppla av lite. Tänkte titta på Supersugen som går på tv6 ikväll vid 21. Får se om det är nåt att ha. Ska väl va lite rolig har jag hört. Lite avkoppling är aldrig fel!

Här är mina nya inköp:


1. lång skjorta från Lindex
2. top med volangärmar fårn H&M
3. Pennkjol från H&M

Kommentarer
alexandra säger:

Mycket snyggt!! stjortan var riktigt snygg :D

2010-09-02 | 21:22:27
Bloggadress: http://aleekz.blogg.se/
Romantik och verklighet säger:

Skjortan från Lindex har jag också. Höstig och härlig både till jeans och kakifärgat =) /Ettan

2010-09-03 | 10:34:38
Bloggadress: http://romantikochverklighet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback