Lite seg efter gårdagen :P

Strax före 16 åkte jag till Ikano för att köpa kort till sofies present som jag glömde göra under fredagen. Sen hittad ejag även en fin väska till kvällen =) Efter det var det bara hem, hoppa in i duschen o sen börja sminka sig o greja. Fick till lösögonfransarna perfekt för första gången! Eller skapligt iaf. Det såg bra ut "såg sötare ut än vanligt" för att citera karl min. sen fixa håret o på med kläderna. Had eju köpt lösnaglar med men det hanns inte med, så på med nagellack bara sen cykla jag ner till stan. 1930 bjöds vi på fördrink o mingel. Alla var så fina! Men Sofie var finast =) Ashoor var finast av grabbarna som t.o.m hade fluga (är det röda mattan så är det) Sen runt 20 blev det paketöppning sen middag o lite frågesport under tiden. God efterrätt. Sen blev det lite häng i viprummet o dans o en massa mys. Träffade chefen som bjöd på shots. grymt äckliga. sen dansa vi hela natten lång (eller tills fötterna sa ifrån) när klockan blev 3 blev hon två igen så vi kämpade på en timme till. Eller jag gick vid 0230 (vintertid) Gillade min mobils sätt att ställa om tiden. Klockan var 02.00 i en timme =) hade en superkul kväll med trevligt folk. Blev inte så mycket bilder men här kommer iaf ett par stycken.


1. fixad o klar 2. min suddiga bordskavaljer (tillgjord charmör hela kvällen)
3. finaste tjejerna 4. Carro o grabbarna
5. Bettan, Mikaela o Jenny 6. Sofies kompisar
7. Barhäng 8. Bettan, Arvid o Erik
9. Bettan o Jag 10. Tjusiga Sofie efter ombytet

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback