Första frosten

Extremt lugn natt. Ganska skönt avslut på första nattveckan. Men det sämsta är... mycket städning + känslig hy = eksem. Så nu har jag eksem på min ena hand. Brukar ju få det på hösten/vintern ändå men nu är det efter alla rengöringsmedel från natten. Måste använda diskhandskar om jag ska diska. för eksem gör ont :(

Vi var klara vid 6 så då hade jag kunnat gå men sen försov sig en så jag fick stanna kvar tills hon kom. Fick ju träffa Sebbis o Lillen då =) Alltid trevligt! sen ut o skrapa eländig frost på bilen. Hatar denna "torra!" frost. går u knappt få bort från rutan! men till sist kom jag hem iaf. Somnade väl vid 0830 o hade satt klockan på 13. när tror ni jag vakna ordentligt? jo 1430. Hmm... snoozade alltså i 1,5 timme. hur mycket sömn får man då när klockan ringer var 9e min? Känner mig inte direkt utvilad. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen promenad med Anna =)

Kommentarer
Yasmine säger:

Nehe, de uppfattade jag :P hehe.

Ja, det skulle jag också vilja göra :P hehe

Allt bra idag?

2010-10-11 | 20:21:56
Bloggadress: http://ladyyasmine.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback