En massa strunt

Har vant mig lite vid att jobba natt. Ganska kul egentligen... när jag går till jobbet går vanligt folk o lägger sig o när jag går o lägger mig börjar vanligt folk jobba. Kanske inte är så kul egentligen. Lite tragiskt kanske...? Men men... man får se det från den ljusa sidan. Har haft en hel del lugna nätter där man hinner med allt man ska o lite till. Mycket skönt. Inte samma stress som på dagtid. Det är fördelar det. Men men... man sover alla ljusa timmar. En stor nackdel. behöver mitt ljus. Känner mig aldrig riktigt trött heller... inte samma trötthet som förut. Men kan typ somna ändå. Konstigt... kroppen känner sig lite vilsen helt enkelt. Vad jag pluddrar på. Har varit uppe en timme hittills. Har ätit lite flingor, duschat o satt igång diskamaskinen. Vad göra resten av kvällen innan det är dags för jobb? Hmm... Blir nog lite tv, (Greys vid 21!) o lite matlagning. Orka något annat.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback