Bildkavalkad

Blev visst inget inlägg igår. Hade mycket att göra så jag hann faktiskt inte. Först var jag iväg på tornby för att hitta present till mamma. Det hittade o fick även med mig en ny vinterjacka hem =) Blev en fin från MQ (har provat massor o det var den som satt bäst) de hade erbjudande att man fick 100kr rabatt för varje 500kr man handla för. Det kom väl till pass. Blev ett par strumpor med för att få den sista rabatten också =) blev ju då 250kr rabatt ist för 200. Dyr jacka med andra ord. Men vill man va fin...


Jacka o strumpor från MQ

Köpte lite annat också; strumpbyxor, blommiga hårspännen, rosa bandet, Sloggi trosor, phc protecting & straightening creme o HYPE fiber wax.

På kvällen var det vinkväll hos Sofie. Först lite planering inför p-festen o mat, sen kladdkaka o snacks. Mycket mat mycket vin! En lyckad kväll =) Vid 01 cykla vi in till stan o avslutade kvällen med lite dans på Platå.

1. Håret fixat o klart 2. Det blev inte bra av cykelturen...
3. Carro lagade hummer 4. Bettan o Carro gjorde mumsig kladdkaka. Jag tog disken.
5. 6. 7. 8. bilderna talar för sig själva
9. 10. Singstar blev lite slappt efetr ett tag...
11. Tuss ville också va med o mysa

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback