Wacka wacka!

Och så var sista natten avklarad. Känns helt underbart! Trist att inte jobba med Mikaela längre men det komemr vi nog göra snart igen ;)

Avslutade skiftet med lite fika o mycket skratt. Fick skjuts hem, skönt att slippa gå =) var väl hemma typ 8.30. Sen blev det sängen. Satte klockan på 12 eftersom jag börjar jobba imorrn skulel jag ju inte sova så mycket men när vakna jag egentligen? 1330. Blä!! lär nog kunna sova inatt ändå. Är sjukt trött! Skulle gärna vilja sova nu, länge! Men det får man inte. Blä... det här med att ställa om dygnet på 24timmar är nog det dummaste jag gjort... kommer aldrig gå. Kommer vara helt förstörd imorrn på jobbet. Jaja... det är då det, idag ska jag försöka orka gå in till stan. Köpa färg till håret, köpa ett bälte (om jag hittar nåt) o nåt fint band att knyta upp gardinerna med. Tänkte mig rött sidenband. Blir nog fint. sen får jag handla lite påvägen hem också... mjölk o toapapper kan vara bra att ha här hemma ;) skulle ju behöva tvätta. Tvättkorgen ä ÖVERfull... o snart har vi inga rena underkläder... får väl bli iaf en omgång när jag kommer hem då... bara att sätta igång helt enkelt....

Kommentarer
Mikiz säger:

alla i mitt natt team bara lämnar mig;( och du lämnar över mig till Haga och framför allt LILLEN! ;)

2010-11-30 | 22:33:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback