Snö var det här!

Kunde inte somna igår... somnade inte förrän runt 6.30 imorse... Hur ska det gå att börja jobba dag om en vecka? kom iaf upp vid 1230 så ett par timmars sömn fick jag ju. Blev en lite seg start med frukost vid tvn men sen var det bara sätta igång med städandet. ut med spisen o rengöra bakom, damma o torka alla hyllor, damsuga alla rum. D fick ta över när jag begav mig in till stan. Han fick moppa golv o städa badrummet. så nu känns det allt lite bättre här hemma. Rent o fint! Var ju halv storm ute när jag gick in till stan. Hade nästan behövt långkalsonger på mig. Men men... träffade Anna vid stora torget. Först gick hon ett ärende sen tog vi oss varsin varm choklad på Steve´s. Sen fortsatte vi handlandet. Hon hittade present till Agneta o själv köpte jag två linnen på Gina Tricot. Ett blommigt o ett lite rostrött. Långa o bra. Sen hämtade B oss så vi slapp gå hem i ovädret. Har snöat hela dagen så det ligger massa snö på backen. Jag måste ju erkänna att jag gillar det =) Men det får gärna sluta blåsa så skulle det vara riktigt mysigt! Det är iaf mysigt att sitta inne. Sitter med två filtar om mig i soffan framför tvn. Mys med Desperate o Cougar Town ska det bli. En chokladboll o en kopp te på det kanske? Mys mys!

Imorrn blir det en tur till jobbet för att lägga schema. Tänkte va där typ 10 så det blir en tidig kväll för mig... får se om jag lyckas somna idag...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback