Slut på det roliga

Har såna problem med att vakna på morgonen. Ställer klockan men ändå tar det flera snoozningar innan jag vaknar ordentligt... undrar hur det kommer gå när jag går ner på dag igen. Kan ju inte försova mig när jag börjar 06 liksom... just nu är det en hemsk tanke att börja jobba så tidigt. Brukar ju sluta då... eller lägga mig iaf... usch ja. Men ska bli skönt att bökjra jobba dag snart igen. Slippa nätternas städande och fulla studenter. De har ju en charm i sig men skönt med lite mer personal att handskas med. Utvecklas inte direkt på att jobba natt. dags för nåt helt annat egentligen...

Nae, idag ska jag hämta mitt paket från Ellos. Klänningen jag från början beställde till Sofies 20års fest har kommit. Får spara den till nyår kanske =) Sen är det jobb inatt igen o imorrn ska jag bara lägga schema sen blir det lång helg! Det är nog det bästa med att jobba natt. Långhelgerna ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback