Pyntat

Min natt o morgon vill jag inte ens tala om. Har redan fått avreagera mig. Min dag idag har inte varit så händelserik direkt. Gick upp vid 16 (kom hem 8.30) åt frukost o sen åkte jag o handla lite julblommor på nya blomsterlandet. sen hem o sätta upp ljusstakar o stjärnor i fönstren. Fram med juldukar o julgardiner. Så nu är det lite julfin här hemma. Har inte satt upp ljusslingan på balkongen än. Snön ligger liksom i vägen... får se om den kommer upp alls... beror väl på om snön försvinner nåt eller ej... Är inte färdigpyntat här hemma än. Är väl lagom att ta fram tomtar o sånt till lucia. Så lite mer julfint ska det bli.

Har pyntat min adventsljusstake också. Känner mig ganska nöjd. Hade ju varit fint med en grankvist o kottar men då hade de legat överallt i lägenheten sen. Så jag kände att stenar var ett bra alternativ.

Har inte riktigt tid att visa er hur det blev här hemma. Måste åka till jobbet nu. Men ni får en liten bild på ljusstaken iaf ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback