Pinsamt!

Var o besikta bilen idag. Skrev in regnr o allt sånt som man ska, satte mig i bilen o lyssna på radion för att vänta på att mitt regnr skulle synas på tavlan. När det väl gjorde det skulle jag starta bilen. Tror ni det gick? Nej... pinsamt, försökte flera ggr o mannen i bilen bredvid frågade hur det gick... blev till att gå till porten o säga att bilen inte starta. Tur i oturen var jag ju på bilprovningen så de har ju resurser. Han hämta en batteriladdare o följde med ut. Han var så snäll =) Men då gick den igång iaf. Stängde inte av bilen förrän jag var på jobbet sen. Körde en omväg på motorvägen för att gasa o ladda upp batteriet lite. Men i övrigt gick besktningen bra. Var visst en lampa trasig men det behöver vi inte åka tillbaka för. Härligt. får se vad som händer med batteriet nu då... får ladda det helt enkelt o sen får vi se hur det går. I värsta fall är det ett nytt bilbatteri som står på inköpslistan.


funkade inte riktigt idag

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback