orka städa

Sjukt opeppad på att städa. Näsan bara rinner... vill bara ligga i soffan under filten hela dan! Men det går icke. Städa måste göras. men det blir nog inte så mycket städande jag tänkt från början. Får ta storstädningen en gång när jag mår bättre. nästnästa vecka. Är ledig tre dagar då med så då har jag tid att moppa golv o grejer, kanske tom får sätta upp adventsbelysningen då. Är ju dagarna innan första advent så varför inte ;) det blir nog bättre.

Nae, ska se klart Baksmällan, som jag visserligen sett tidigare men den är sjukt kul, o sen dags att ta tag i städningen. Sen får det bli en lugn kväll i soffan. Måste bli frisk från denna eländiga förkylning. Vill inte va sjuk!

Kommentarer
alexandra säger:

Hoppas du mår bättre snart och förkylningen försvinner. att vara förkyld är det värsta som finns! (:

2010-11-13 | 22:48:18
Bloggadress: http://aleekz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback