min måndag

Efter jobbet stannade vi kvar o fika. sista natten med skiftet jue :( hade jättemysigt o mikaela o jag fick lite skrattattacker. Trötta? Ja. sen hem o sova lite, vid 15 var jag hos Sofie för lite planering av personalfesten. Sen hem till mamma o pappa för att träffa han som ville kolla på bilen. O han köpte den =) Prutade en tusenlapp men nu är den inte ivägen o jag slippr tänka på det =) Hur skönt som helst! Blev bjuden på mat med =) när jag kom hem somna jag typ i soffan... man blir visst trött efter en jobbig helg och lite sömn... Men nu är jag lite piggare iaf. Imorrn ska jag tvätta mina jobbkläder. Hoppas de hinner torka tills jag ska jobba bara o att jag itne glömmer dem hemma. Mikaela påminde mig på fb att jag skulle ta med dem imorrn =) haha! annars har jag väl inget speciellt planerat. Tvätta, kanske ta en promenad i snön. Skulle ju snöa imorrn så nu hoppas jag på det faktiskt. Blir nog en sväng till Tornby med. har lite jag behöver fixa. nae, ska väl titta klart på filmen jag började se sen sova.

hejdå bilen

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback