Första advent

Tog sovmorgon idag (som vanligt :P) sen blev det en snöig adventsmarknad i Gamla Linköping. Snöa sjukt mycket men trots det var det mycket folk där. Hittade en fin duk till byrån i hallen o sen blev det choklad fårn Cloettaboden. Sen åkte vi vidare på adventsfika hos Ds mormor o morfar. o sen släppte han av mig hos Sofie där det blev mer fika (första lussekatten o glöggen är intagen) o festplanering. Säger som Bettan, vi har säkert mer kul under planeringen än vad det blir på festen :P haha! Men vi han med mycket idag så det kommer nog bli suveränt det här. Sen tog jag en promenad hem. Riktigt skönt trots att det inte var ordentligt plogat. Hade ju slutat snöa iaf. Hemma blev det lite mat o tända första adventsljuset. Mys mys!

Hur har er första advent varit?


Kommentarer
Alexandra säger:

jag jobbade och åt donken mat och lyxade till det med lite glass.. haha.. bara för att det var första advent :P



din lät lite mysigare än mig ;)

2010-11-28 | 23:29:09
Bloggadress: http://aleekz.blogg.se/
Sofie säger:

min var precis som din, superhärlig! :) och filmen var ju görbra :D:D

2010-11-29 | 09:51:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback