Farande

Inatt lyckades jag somna! o jag sov o sov sov! helt underbart! låg o myste med Våfflan nästan en timme innan det var dags att gå upp. Hon är så mysig min lilla tjockis. låg o krama henne länge utan att hon gick därifrån =)

Sen hämta jag upp Sofie o Carro på jobbet för att åka o handla till p-festen. Bettan jobba till 20 så hon kunde tyvärr inte följa med. Men hon fick ta del av inköpslistan iaf ;) gick väldigt bra att handla allt. så nu är det väl typ bara ett planeringsmöte kvar sen är det väl klart. Lite fix som ska göras med såklart men men. Det kommer bli skitbra detta!

Nu har vi precis ätit. Ska upp på vinden o hämta adventsgrejerna snart. Tänkte börja pynta imorrn. Så mysigt!! Sen blir det jobb inatt. Kravall o dä...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback