Var är min semester :(

Blev ju finare väder nu iaf. Får hoppas vädret är bra imorrn. Fick min lönespec förut... måste bara få uttrycka min besvikelse över semesterdagarna. Min gamla dagar är borta :( är en hel del pengar det handlar om så jag ska prata med dem imorrn... är ju från peter men de ska jag ju ändå ha! Hur ska jag annars ha råd att ha semester? har ju jobbat mer än vad jag ska, heltid o så får jag bara ynka 15 dagar betalt? det går jag inte med på. Jaja... det får lösas imorgon.

Måste även klaga på min pekplatta på datorn... den gör lite som den vill... men nu är den värre än vanligt. helt plötsligt är pilen nån annanstans än den var innan utan att jag rört pekaren o så går det inte skrolla... Kanske måste göras ren eller nåt?

Nä, nu ska jag inte tråka er med dessa detaljer. time for something else... snart greys =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback