Sjuker

Trodde jag skulle må bättre idag av att få sova ordentligt. men fick jag verkligen sova? Nä, vaknade flera gånger o kunde knappt andas med denna nästäppa o slem i halsen... suck. men det gick väl skapligt på jobbet. Lite tung i huvet o svett för inget... men men... är sjukanmäld imorrn så då ska jag sova hela dagen!! Är ledig i helgen med så nu får jag fyra dagar på mig att bli frisk. Det ska nog blir bra det. Ligger i soffan nu o tittar på Greys, sen blir det nog sängen.

o Anna, skorna var ju mina så det är väl jag som har första tjing?

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Haha, nix inte alls...vänner delar på allt:-P



Krya på dig nu babe...så vi iaf kan ha en lugn singstarkväll!!

2010-05-05 | 21:41:48
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback