seg!

Wow... somnade vid 0230 inatt eller nåt... o gick upp vid 12. Vaknade till ett par gånger, bla när D gick till jobbet 830... o så klippte de gräset utanför vid 10... men ändå ;) skönt att få sova ut, frågan är ju bara hur jag ska orka upp imorrn? Börjar 7... skulle börjat 11 men ska ägna dagen åt schemat så då passar det bättre att sitta på förmiddan.

Känner mig verkligen inte på G idag. Sjukt seg i hela kroppen... men det är väl inte så konstigt kanske... ska väl snart ta mig i kragen o göra mig iordning, behöver handla lite, det ekar i kylen med andra ord. o ingen annan har handlat åt mig heller :( sen vid halv fyra blir det promenad! Vädret känns ok så det blir bra det. Får planera en SATC dag tror jag ;) o middag sen ikväll då. nä... om man skulle klä på sig lite mer än mjukisar kanske?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback