Partypooper!

Har haft en jättemysig kväll på berget i trädgårn med trevligt folk! Först var det bara jag, Sofie o Carro. Hade blivit mycket trevligt det också! men sen kom det en himla massa som vi inte hade nån aning om. Men trevligt blev det iaf. Mycket prat o god mat.

sen vart det väldigt mörkt... o folk började bege sig så vi städade undan o gick in mot stan. De andra skulle ut på 55an men jag kände inte för det. Är sjukt trött. Så jag bangade o cykla hem ist. Får ta en helkväll nån gång me dans o så ist tycker jag =) Mycket trevligt! Så iaf, nu är jag hemma o känner faktiskt att sängen skulle kännas väldigt skönt just nu... är helt slut i kroppen... har ju burit lite kartonger idag med faktiskt ;)

Kommentarer
Sofie säger:

du var inte alls nån partypooper! jag har väldigt trevligt :D

2010-05-23 | 11:18:18
Sofie säger:

jag menade ju HADE såklart! hade trevligt när du var med alltså :)

2010-05-27 | 22:49:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback