Onödigt vetande!

Woho. Varför är alltid det första jag gör när jag kommer hem från någonting att sätta mig i soffan och starta datorn? Är verkligen beroende av min lilla laptop! Can't live without it!

Fick till lockarna riktigt bra ikväll måste jag erkänna. Nöjd för första gången tror jag. Ett riktigt Hollywoodsvall som Anna uttryckte sig. Känns lite för ostabilt för att lägga ut bilder just nu så de kommer imorgon. Har iaf haft en helt underbar kväll! Blev faktiskt inget singstar men Anna drog fram frågelådan. Hon fick ett spel i födelsedagspresent. Tjejmiddan. Sjukt mycket frågor som man kan ta vid en tjejmiddag helt enkelt för att dra igång samtalsämnen. Mycket roligt! Bosse fick också vara med o svara. Nu vet jag lite mer än jag gjorde innan om dessa tu. Haha!!

Ska väl ta o rulla i säng nu tror jag. Bäst att sluta när man ligger på topp!

O dagens onödigt vetande:
Anna o jag är tydligen lika långa!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback