Ljummen kväll!

Helt underbart ute ju! Hoppas det håller i sig.

Vi hittade present till Jenny o vi köpte rullgardin o lakan på IKEA. Satin is the shit! Sen hem o lagade enchiladas. Mums! Sen tog vi oss en 30min promenad. Ds initiativ faktiskt, själv slumra jag i soffan... inte konstigt kanske med tanke på hur lite jag sovit de senaste dagarna. Tänkte faktiskt ta o krypa i säng redan nu. Imorrn jobb 6-15 igen sen ska vi som sagt fira Jenny vid 16. Jag kommer när jag kommer.

Väldigt spännande skymning idag förresten. Var ett väldigt gult ljus ute. mystiskt! Men nu är det snart mörkt. Men inte ordentligt o klockan är 21.42 i skrivande stund. Härligt med sommar o att det är ljust länge! Längtar till semestern!


Visst ser det skönt ut?

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Myskisse!!



Det är iaf skönt att jag vet vad det är och fått medicin för det, tänk och bli mera sjuk nere i turket...uschanimej!



Mysigt med en promenix, B har försökt återskapa lördagsstämning fast utan party o alkohol utan med sällskapspel och juice o nyponsoppa:-D Smaskens d med, ibland är han ett riktigt guldkorn (eller oftast faktiskt;-)

2010-05-15 | 22:12:06
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback