Ledig eller inte ledig?

Har varit på jobbet på min lediga dag. Så ledig var jag ju kanske inte då eller? Fick klart junischemat iaf. Känns bra! Var med lite på lunchen också. Blev en del att göra. Men nu är jag hemma iaf. Vet inte riktigt hur det blir ikväll. vi skulle behöva åka o köpa en rullgardin till sovrummet då våfflan tagit sönder persienn. O så måste vi till biltema o köpa en ny gasfjäder till bagageluckan o så måste vi tanka... tror det var allt.. men vi får se om vi gör det idag eller om vi tar det nästa vecka. Beror på. D var väldigt hostig imorse o ingen av oss har sovit mer än 5 timmar så vi får helt enkelt se vad vi orkar.

Måste bara lägga upp en bild på mina söta hårbollar som ligger o sover i soffan. Så söta! Våfflan däremot får inte vara med. Hon ligger nog på sängen eller nåt...


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback