har haft en ovanligt bra dag!

Somnade på tok för sent o vaknade därmed på tok för tidigt. eller ja, var ju tvungen att vakna tidigt eftersom jag började kl 6 imorse. Väl på jobbet kändes det ganska bra, humöret steg hela tiden måste jag säga o jag var på topp hela skiftet. Ovanligt men härligt. Gick o sjöng för mig själv (o alla andra som var i närheten) o var almänt glad! Visst är det härligt? Inte ofta det händer. Inte ofta man har såna dagar så det gäller att ta vara på dem.

Nu är jag iaf hemma. Efter 11 timmars jobb var jag för trött för att laga mat så det blev pizza, men jag orka bara halva. D får resten sen när han blir hungrig. har även kommit fram till att det antagligen är Tessi som kissar på tröskeln. Hon var på väg när jag kom hem! Men jag stoppa henne! Har nu flyttat på dörrmattan som de även kissat på. Den får numera vara dörrmatta på balkongen. Den passade alldeles utmärkt där måste jag säga. Har även moppat golvet o hela tröskeln så jag hoppas nu att vi får ett stopp på detta! För det är riktigt pinsamt när man känner kattkiss stinka i trappuppgången o man vet att det är från oss. Vad säger grannarna? Inget som sagt nåt till oss än iaf. Men det lär väl komma... Vi ska göra vårat bästa för att få stopp på det nu iaf. Ska åka o köpa kattmat i veckan så jag tänkte kolla om det fanns nån sorts fyspray eller nåt... vi får se. Hoppas iaf att vi hittar en lösning till problemet.

Imorrn är det åter jobb 6-15 (hoppas det blir 15). Har börjat spana lite efter kläder att ha på bröllopet o dopet jag ska på i sommar. Så jag tänkte åka o kolla lite i veckan. Kanske tisdag eller onsdag, vi får se. Ikväll blir det iaf Heroes o CSI sen natti natti!

Just det, såg en film igår Win a date with Tad Hamilton. En helt ok romantisk komedi. Man visste hur den skulle sluta redan när den börja men underhållande för stunden. Hursomhelst. Måste erkänna att Topher Grace (Erik Forman i That 70's show) Ser väldigt bra ut. Han ser mycket bättre ut i kortklippt hår o han är lite töntsnygg =) Enjoy!


Kommentarer
Katten säger:

Prova vitpeppar på stället den kissar. Har hört att det kan fungera i avskräckande syfte.

2010-05-24 | 19:50:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback