Hallå? Var är du??

Har ingen feber idag iaf. Mycket bra. men halsen är fortfarande tjock o näsan täppt. O nu har jag typ ingen röst heller. Är hellre tyst än pratar. Stackars D igår kväll o nu innan han åkte till jobbet. Han ville prata lite men jag satt typ tyst o nicka. sa typ "ja, mmm" haha! Orkar inte anstränga mig riktigt. Ska försöka vara tyst hela dagen så kanske den kommer tillbaka. Är inte riktigt hes men det är jobbig förkylningsröst som är ansträngande.

Sotarna väckte oss imorse. Vi visste att de skulle komma men hade ändå glömt bort det. men det gick bra. tog bara 5-10min så var de klara. De gjorde rent ventialtion o lite så. Skönt med hyresrätter =) samma killar som var hos oss i Ryd o även samma vi har på jobbet. kanske inte finns så många olika i linköping?

idag ska jag bara ta det lugnt. Vill ju vara frisk imorrn! hoppas på det bästa. Satte på en tvätt förut iaf. Nåt vettigt måste man ju göra nör man ändå är hemma. annrs blir det nog mest ligga under filten i soffan o se på tv. O ikväll ska vi se Avatar. Bättre sent än aldrig. Får se om den är lika bra som alla säger. Har höga förväntningar!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback