En tur på stan!

Spenderade ett par avkopplande timmar framför tvn innan jag cyklade ner till stan för att hämta ut mitt halsband som var lagat. De hade putsat upp kedjan med så nu blänker den som om den vore ny! Passade på att spana in lite butiker med när jag ändå var i stan. Fyndade lite på HM =) Hittade två par shorts på reastället. Blir snygga med strumpbyxor under. Blev även ett jättesnyggt nagellack. IsaDora Wonder Nail - Vintage Mint. Vårigt fint! Sen hittade jag en fin skjorta/blus på Gina. Känner mig helnöjd måste jag säga.


Efter shoppingrundan åkte jag hem o bytte cykeln mot bilen för att åka till Tornby. Gasfjäder på Biltema, kattsand, mat från Maxi o tanka bilen. När jag kom hem fixade jag mat. Visst ser det smaskigt ut?



Nu sitter jag framför tvn igen. Heroes är slut o nu är det CSI. O se, nu kommer visst D hem. Dags att vara lite social =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback