Blommigt värre!

Vilket fint väder det varit idag! O jag som gardera mig med gummistövlar o allt... men det kanske var därför vädret blev som det blev ;)

semestern är under granskning. Är ju inte bara min som knasat till sig så att säga. Men det ska nog lösa sig. Har väl gått bra på jobbet idag. Fick väl inte direkt det gjort som jag skulle då det som vanligt kommer annat i vägen. Oj en grill? jaha... blev lite problem när kartongen var för stor för bakdörren... fick bända upp det igenspikade emabalaget. Haha! Men vadå, tjejer kan =)

Blev väldigt glad när jag kom hem o fick se paketet med min nya bikini! Passade utmärkt. Tänker inte lägga upp en bild på mig själv i bikinin så det får duga såhär. sjukt fin är den iaf!


Nu ska jag ta o fixa mig lite mat. Chili concarne bjuder kocken på idag. Kocken är alltså jag. Tjillivippen!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh gud vad snygg!!! verkligen underbar!!!



2010-05-20 | 22:22:47
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback