Angående gårdagens McFusk & CO

ja vad ska man säga, visst har man ju hört att det förekommer påtvingade raster på vissa restuaranger och att de i princip tvingar medarbetare att gå hem. Men jag kan säga att det har aldrig hänt hos oss. Inte under de år jag jobbat där iaf. Angående maten så har jag aldrig sett någon märka om en sallad. Och att hamburgare får ligga två timmar i värmeskåpet låter helt otroligt! Men som Lotta Björk sa, som by the way höll i min BSM o ASM kurs, det handlar inte om matsäkerhetsrisker utan om kvalitet. jaja... finns väl inte så mycket att säga egentligen. Jag vet ju vad som ferkommer på min restaurang och kan ju då inte svara för resten av riket o jag tycker inte att vi fuskar.

Kommentarer
Anonym säger:

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-17 | 14:17:32
kerstin säger:

heej chefen! hittade din blogg! jag uppdaterade mig lite på sverige och läste om donken. lite tråkigt att de det blir alla M restauranger under samma kam. jag menar, om man undersöker alla pizzerior i sverige hittar man nog också skräckexempel, det finns ju överallt. hoppas alla kunder är snälla alla fall



besos

2010-05-17 | 23:24:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback