ÅÅÅÅHHH GRAAATTTIIIS TYYYYSKLAAAAAND

Satte på tvn lagom till att få höra det vinnande ESC bidraget. Det blir alltså Tyskland som får hålla i ESC nästa år. Blir nog bra det. Låten var väl mysig men hon kunde ju verkligen inte engelska hon som sjöng men men... de är ju tyskar (hmm, fördomar? jag? hehe, menar inte allvar) O snopet då att Sverige kom på elfte plats i torsdags med 5 poäng till Cypern som kom 10 (10 bidrag gick vidare) kändes ju väldigt trist. Hårt startfält med andra ord. Jaja... Bättre lycka nästa år.

Var hos mamma o pappa innan jobbet. Mamma fick sin morsdag present. Duken passade perfa på nya bordet ;) fick fika o rabarberpaj där. Mumma! Hanna hann precis komma innan jag skulle åka till jobbet. Hon skulle på kalas här i stan. Så efter det kom hon förbi o sa hej på jobbet. Ska planera in nåt med henne så att vi kan komma upp till dem i sommar. D har ju inte sett deras hus än. Kvällen fortsatte efter det ganska lugnt. Stämplade ut i tid för första gången denna vecka. Vet inte hur många timmar jag jobbat men säkert 55-60... är sjukt trött. Ska bli skönt med en ledig dag på måndag! O då blir det middag med arbetsledarna. Blir nog trevligt det.

Anna ringde för en stund sen! Blev så glad när hon ringde =) de hade suttit fast på flygplatsen i flera timmar stackarna! Planet skulle först åka från sverige till turkiet för att sedan flyga tillbaka igen. Det skulle lyft från turkiet vid 12 tror jag hon sa (eller var det 8?) men det lyfte från sverige vid 11. Helt sjukt! inte kul. Men nu är de hemma igen. Så på måndag skulle vi ta en promenad o prata av oss lite.

Borde ta o sova lite nu... eller snart iaf. Är ju som sagt en dag till imorgon. Sista jobbdagen denna vecka. Känns helt underbart att jag bara har 5 jobbdagar kvar... sen har jag en veckas semester! Sen är det visserligen 5 veckor kvar till de tre sista veckorna men men... får en vecka att samla lite kraft o fixa här hemma. Kommer bli toppen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback